• Sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilnoprawnych;
• Prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców (ZUS);
• Prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników;
• Prowadzenie kartoteki pracowników wraz z niezbędną dokumentacją;
• Rozliczanie delegacji pracowników na podstawie przekazanych rachunków;
• Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacji zwolnień od pracy (płatnych i niepłatnych);
• Prowadzenie ewidencji świadczeń socjalnych;
• Prowadzenie ewidencji świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego;
• Sporządzanie dokumentacji obrachunkowej do list płac (deklaracji na potrzeby ZUS, deklaracji dla potrzeb Urzędów
Skarbowych: PIT 4, PIT 8A);
Sporządzanie zeznań rocznych pracowników PIT 11, PIT 8B, PIT 40;
• Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników.